men jag tycker nog ändå att vi andra var fint utklädda också, 80talare, troll, vampyr, hockeyspelare och rockare.

signes bild

Minns ni detta inlägg? Jag har nojjat så spårat mycket över att folk verkligen trodde att jag var seriös när jag skrev "Jag hade ett väldigt trevligt sällskap igårkväll, vem det var låter jag dock vara hemligt ett tag till. "Tills det blir officiellt"". Och nog var jag seriös nog, men vad jag skulle vänta med att göra officiellt var Marikas utklädnad, inte någon grabb jag tyckte lite extra mycket om. Och jag kan lova, du var inte ensam om att gå på det!

Och nog var den succé nog, med snusdosa, inlindade bröst och polisonger tog hon nog priset!
Lisette skrev:

Shit pommes, jag var 100 % säker på att det var någon gosse du fattat tycke för!


Lisettes blogg: http://verklighetsflykting.blogg.se/
DATUM: 2011-11-05 KLOCKAN: 20:06:19
Manly marris skrev:

JAG ÄR SÅ MANLIG


Manly marriss blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-11-05 KLOCKAN: 20:34:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.