tur att jag är snygg i blött hår och osminkad hy.

Jag hade ett väldigt trevligt sällskap igårkväll, vem det var låter jag dock vara hemligt ett tag till. "Tills det blir officiellt". Vad jag inte tänker låter vara hemligt är vad jag roar mig med idag. Idag:
- Sov jag till tjugo i tolv
- Oroade jag mig för om jag verkligen jobbade kväll eller inte
- Oroar jag mig för att lukta häst, fastän jag har duschat och smörjt in mig med det mesta
- Hälsade jag på på mitt gamla praktikställe
- Jobbar jag kväll
- Är jag irriterad på samarbeta som vägrar samarbeta

Ha en bra dag!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.