mammaaaaaaa, ser det här ut som en liten p12a som ba woooow jag kan byta typsnitt eller är det stilrent?

Jag har tidigare berättat om mitt projektarbete. Ytligt bara. Och det har jag tänkt fortsätta med. Måste bara få visa min askalascoola logga som jag, smått i panik, gjorde ikväll. Jag har tagit hjälp av mamma med affärsplanen, budgeten och att skriva min första faktura. Det är så spännande! Jag känner att jag faktikst kommer någonstans med mitt företag för en gångs skull, och av någon udda anledning är jag taggad på att sitta kvar en timme imorgon efter att alla andra har gått hem och ringa samtal, skriva svåra ord och räkna ut hur mycket jag kan göra på en månad.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.