måste bara visa att jag kan vara en glad mördare också. eller... lite gladare.

Vad vill du göra för projekt arbete? :)

Nu, när allting är så gott som bestämt och jag har en plan att gå efter kan jag säga lite mer. Jag ska starta ett UF företag under tvåan med inriktning på ätstörningar. Informera, lära ut och berätta. Mer får ni veta när det är mer aktuellt, lär inte kunna hålla mig mycket längre!

Varför jag redan nu börjar med mitt projektarbete är för att vi VOC:are har så mycket praktik, 10 veckor i tvåan och 12 veckor i trean vilket innebär att vi inte har så mycket tid över för annat än pluggpluggplugg. Därför startar vi med våra projektarbeten nu efter praktiken och håller på till ungefär samma tid nästa år.
sofie skrev:

Lycka till :P

låter som ett bra projekt, tips gör bort allt du kan nu innan sommarlovet så du bara har rapporten till hösten du kommer att tjäna på det :D


DATUM: 2011-10-29 KLOCKAN: 17:09:49
rakel skrev:

Jag vill vara med!!!


rakels blogg: http://rakeleklund.blogg.se/
DATUM: 2011-10-31 KLOCKAN: 19:55:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.