nu ska jag nog göra en sweetsixteen spellista bara för att peppa mig själv!

Idag blir Marika ett år äldre. Ett år snyggare, ett år klokare, ett år bättre. Grattis sötnos!
Imorgon är det min tur. Imorgon har jag min super sweet sixteen! Jag är inte så peppad. Jag vill jättegärna ha den där fina tröjan Oscar har köpt till mig, jag vill veta vad Marika vill ge mig och om mamma och pappa har lyssnat på min önskan. Men samtidigt, ett år äldre. Vad hemskt det låter! Jag kommer få börja övningsköra (akta er, skyll er själva om jag råkar köra på er!) och.. vad får man mer göra när man fyller 16? Rösta i kyrkorådsvalet typ? Studiebidrag istället för barnbidrag?
Jaja, jag kan inte säga varför jag gruvar mig lite för att fylla år, men det är ingen direkt hemsk tanke, bara... obehaglig.
Det här är föresten första gången på 2 år som jag inte är inskriven på avdelningen och fyller år, grattis till det!
2008 - 14år, vi firade i en lägenhet på Mariehem.
2009 - 15år, jag var hemma på permission.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.