ska vi ses nästa söndag då? jomen det skulle passa super!! du... jag kom på en sak... jag fyller år då...

Jag önskar mig: En kavaj(!), snygga scorettskor för 600 spänn, korsring från cocoo.se för 245 kronor, militärgrön vinterjacka, underkläder, stora, mysiga tröjor, halsdukar, vantar, mössor och allt sånt - funkar alltid! Silvriga ringar, jag har 17 eller 18mm. Och kläder att ha i stallet, känns inte så fräscht att ha samma kläder i stallet som jag har i vanliga fall. Och pengar. Och en flytande eyeliner. Möjligtvis en stor axelremsväska, någon annan fin tröja, något Ginalinne skulle inte sitta fel heller. (Tror jag att mina vänner är miljonärer eller????)

Obeservera att detta inte gäller mamma, pappa, mormor, morfar, farmor och farfar! Av er önskar jag mig en dator, bara en dator!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.