jag måste ha någon förkärlek till att måla svart runt ögonen när jag klär ut mig.

Som sagt så fyller Celina 18 idag, GRATTIS!! och det var utklädning för att få komma in på hennes exklusiva barnkalas. Man skulle klä ut sig till något som började på första bokstaven i för eller efternamnet och för min del blev det emo. Lyckades jag? Kände mig jävligt cool i alla fall.
xoxo, emomoa
Sindria skrev:

Vill du skriva vart du köpt alla sakerna? Har letat liknande kjol överallt! Supersöt var du ^^


DATUM: 2012-03-25 KLOCKAN: 19:29:19
Helena skrev:

Tycker att du lyckades som fan :D Ball!


Helenas blogg: http://helenaantecknar.blogg.se/
DATUM: 2012-03-25 KLOCKAN: 19:41:05
Sanna skrev:

haha, kanske din nya stil ;)

Passade otroligt bra :D


Sannas blogg: http://longiflorum.blogg.se/
DATUM: 2012-03-26 KLOCKAN: 21:10:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.