idag blottar jag min inre spice girl. säg hej till sporty spice 2!

Anledning till varför jag klev upp imorse var av vetskapen att det skulle finnas ett nytt avsnitt av The Lying Game och vänta när jag kom hem. Anledning till varför jag krigade mig igenom hela vår mördagmåndag var för att The Lying Game väntade på mig. Och varför jag kämpade mig igenom mitt eget lilla träningspass på 360 var för att jag såg fram emot The Lying Game.

När jag äntligen är hemma och nyäten och kollar Pirate Bay finns inte det nya avsnittet. Frågar Oscar. Just det, det är på tisdagar det nya avsnittet kommer. Fan.

Kofta - H&M
Shorts - Gina T
Kängor - Vagabond
Mössa - Cubus
anonymous skrev:

säxy


DATUM: 2012-01-16 KLOCKAN: 18:47:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.