"det är så spårat kallt i nylonisar!!!" "får man vara fin får man lida pin! och ni lyckas ju också"

Efter minst en veckas av velande av nyårsoutfit och fler köpta plagg än jag kunde bära samtidigt gav jag till slut upp sökandet efter den perfekta outfiten och satsade på basic. Denna stencoola bild ska alltså föreställa en outfitbild, som jag såg ut innan jag och Marika gav oss ut i dimman. Hur jag såg ut när jag kom hem vill ni inte veta. Knallröda ben efter för många timmar ute i kylan i alldeles för tunna strumpbyxor och inte så mycket till lockar kvar. Men jag hade toppenkul!

Linne - H&M
Shorts - Gina T
Halsband - Glitter
Lisa skrev:

Oerhört snygg va du då!:D


DATUM: 2012-01-02 KLOCKAN: 23:53:44
anna skrev:

gud vad fin du är


DATUM: 2012-01-03 KLOCKAN: 13:27:49
celeste skrev:

Superfin moa!


celestes blogg: http://celestes.devote.se/
DATUM: 2012-01-03 KLOCKAN: 14:58:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.