coolt med en snöflinga precis framför näsan. ser ut som rudolf med röda mulen, fast vit.

Jag längtar efter vår. I butikerna börjar fina, färgglada kläder ramla in. Men ute snöar det. Och av någon udda anledning glömmer jag liksom bort att det är vinter, fastän jag har dunjacka på mig. Lämnar halsduken och vantarna hemma. Funderar på skolavslutningsoutfit och vilka shorts jag ska ha på fredag. TokasMoa.

Kofta och mobilväska - H&M
Linne - Bikbok
Jeans - Gina T
Kängor - Vagabond

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.