varje gång jag äter kebab eller kebabpizza får jag kebabpizza-låten på hjärnan. ni vet den som var med i mello för något år sen?

I helgen har jag varit allt annat än slö och slapp! Skola och cup i fredags, vilket innabar däck i sängen redan klockan 11, igår spelade vi en avslutande match och sen direkt till hockeyn och häng med Lisa och Oscar på kvällen, däckade i sängen vid 2. Idag var jag pigg och alert vid 10 och vid 12 bar det iväg till Stina för att hjälpa till med flyttstädningen.
Är trött som en tok redan nu, efter att ha varit trevlig fastän magen kurrade och tryckt pizza. Blir en tidig kväll för mig ikväll! (Lär inte hända..) Har du haft en bra helg?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.