varför kokade du inte spaghetti? du äter ju köttfärssås, då gör man spaghetti...

En gång i oktober drog Marika den bästa facerapen på himelens länge. Under tiden jag jobbade kväll på Skärgårds klurade hon ihop något skoj och skrev på min användare och när jag kom hem möttes jag av 50 likes som bara fanns där. Självklart panikade jag och trodde på Marika när hon sa att det inte var hon.
Som tack för den underbara facerapen skriver jag lite kul saker i Marikas logg med jämna mellanrum, självklart vet hon att det är jag men det är så himla kul ändå. Visst är jag den bästa vän man kan ha?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.