till emelie: du minns vad jag sa att du ska göra ikväll va? lyssna på din mamma och mig nu och slå slag i saken!

En latte, ett glas jucie och en nyinburen Norran med solen i nacken och ett tyst hus. Tyvärr var detta inte min morgon idag, men tidigare i veckan under tiden jag väntade på mackorna att hoppa ur brödrosten. Alldeles för bra för att vara sant!

Jag har chillarhelg i helgen. Sänghäng igår efter träningen och sänghäng idag när jag vaknade. Ikväll står Marika på schemat och imorgon vinner vi återigen mot Bureå, i alla fall om jag får bestämma.
Sånna här slapparhelger står bloggningen ganska still och jag klurar på en frågestund, kan det vara något? Eller är jag ute och cyklar då?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.