var inte ett jättefan av åhlens militärbrallor förra vintern, men efter att jullan gått från klarhet till klarhet i sina kan jag inte hålla mig borta från ett par liknande!

En äkta vän lånar ut sina collage. Punkt. Så jag ba tog Marrans byxcollage eftersom vi som så många gånger annars är eniga om vad vi vill bära. Har kärat ner mig i nummer 2, kan det va nått i höst/vinter? Annars är jag sugen på både nummer 4 och 5, vill ha ett till par svarta bralls att växla från mina Carlingsjeans och skinnbyxor, ett par lite tuffare, och självklart med hög midja. Under min och Marikas jakt efter de perfekta byxorna imorgon på GinaT ska jag även checka in ett par vanliga blå jeans med hög midja. Snyrre!
L y d i a skrev:

svar, Taaaack fina du!



5'orna var skitsnygga! :D


L y d i as blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-10-01 KLOCKAN: 11:17:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.