snyrre marika, alltid vara skadeglad bara för att jag skrattade åt dig i vintras..

Efter denna otroligt otunga skoldag ska jag nu packa ner min dator och spendera kvällen på samma sätt som igår: med samhällsarbetet. Vi ska skriva ett jätteintressant arbete om jämställdhet, men enligt mina små samhällsvänner som gjorde exakt samma arbete i ettan så är detta arbete döden.
Byter dock ut min samhällsvän från Marika till Oscar, så att jag har någon att fråga om jag gör rätt hehe.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.