ser jag inte lite grann ut som dynamitharry i håret då?

Under tiden jag äter upp mig inför vinterhalvåret (som om det skulle behövas:P) får ni njuta av min outfit från tidigare idag, mycket skön om man bortser från "mörda-blåa-tår-skorna". Tyvärr var den "för snygg" för att mysa omkring med hemma hos Matilda, det enda som är skönare än stora shorts och mjuk tshirt är underkläder och det var tydligen inte okej det heller... Har av någon anledning fått för mig att jag inte kan ha på mig byxor, utan går konstant omkring i snygga trosor när jag är hemma. Coolt.

Poncho - Glitter
Halsduk - Åhlens
Tshirt - Primark
Shorts - Pappas gamla
Väska - Topshop
Skor - nelly.com
Mamma skrev:

Dynamitharry?? Nej, du är bara snygg, det är inte Dynamitharry!!!


DATUM: 2011-09-02 KLOCKAN: 22:46:03

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.