pappa, pappa, häxan surtant har sökt dig!

Sovmorgon även idag, lärarna var på någon föreläsning och det tackar jag verkligen inte nej till! Jag har spenderat morgonen med att se Ensam mamma söker, dra en Marika och byta profilbild efter typ 1 dag och nojjat över att ingenting sitter som det ska, ser ut som en living dead och inte gör regnet det bättre.
Ska springa ner och äta lite frunch innan jag hoppar på bussen och startar en av mina favoritlektioner: Psykologi. Ha en bra dag!
Hanna skrev:

Färgen på t-shirten (eller är det ett linne?) var väldigt fin på dig.


Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-09-06 KLOCKAN: 12:10:04
Hanna skrev:

Mm det är en väldigt trevlig höstfärg. Gillar att den är mörk och mysig men ändå med färg.


Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-09-06 KLOCKAN: 14:28:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.