och självklart hade marika andra planer, så jag får en äkta slapparhelg i helgen. tycker inte om att dega.

I hemlighet går jag och drömmer om ännu ett par skinnbrallor, det finns ju tusentals snygga! Slängde bara ihop det här lite snabbt från standardbutikerna, men på nelly.com finns ett par jäkligt snygga som jag nästan skulle kunna köpa bara för att de är lite olika de jag redan har hehe.
Är jäkligt sugen på ett par shorts också, och ett par lite tuffare svarta jeans med skinndetaljer. Varför föddes jag inte till miljonär?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.