när jag ska betala linnet frågar jag om h&mkortet funkar i england, "no, you are from denmark or belgia, right?" jag säger nej men kassörskan fortsätter envisas om att de bara funkar i danmark och belgien...

Detta är då den sista Londonshoppingen, ett ryggurringat linne som jag inte har någon bh att ha till och en beige tshirt som jag verkligen inte kan hitta, jag vet att jag hängde upp den på klädstången men sen? Borta! Jag har letat igenom systers garderob ett par gånger, hon brukar vara boven i dramat, men utan framgång. Ska nog be mamma leta igenom min garderob hehe, hon brukar hitta borttappade saker!

H&M/Zara

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.