mitt hjärta smälter när en vårdtagare säger att jag är snäll. åååh, det gör det hela såååå värt det!

Tänkte bara uppdatera med ett litet hej! Har sovit så gott som enda sen jag kom hem från praktiken och ska precis trampa iväg mot Marika för att se hockey. Haft en bra dag?
william skrev:

vilken rolig header:DDD



Vad tycker du om mina färglösa Depressions Modellbilder som jag tog på min vän:D?


williams blogg: http://cookieboy.blogg.se/
DATUM: 2011-09-27 KLOCKAN: 19:41:22
MalinSofieLarsson skrev:

Det ar verkligen super mysigt nar vardtagare sager sadana saker - och jag ar absolut saker pa att du fortjanar det :)


MalinSofieLarssons blogg: http://mycketsuburbia.blogg.se/
DATUM: 2011-09-29 KLOCKAN: 02:46:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.