mika: du kommer typ se ut som megan fox när du tar bort rälsen! och lisa ser ut som... säg nån snygg, blond kändis! julia: JAAAAAG!!!!

Konstig fråga kanske, men vad tänker du på när du springer? Kan du hålla dig till friska tankar eller dyker det upp annat också?

Jag har varit spårat dålig på att svara på både frågor och kommentarer den senaste tiden (eller har jag alltid varit det?) så jag tänkte dra en såhär lagom efter middagen.

Nu ska jag vara helt ärlig: inte är det 100% friskt och bra och tjolahoppsansa när jag är ute och springer, men jag är lite för koncentrerad på att mima med i musiken och att fortsätta springa framåt så jag störs inte av det överhuvudtaget faktiskt.
Jag har alltid sagt att jag inte kan vara ute och löpa eftersom jag gjorde det så fruktansvärt mycket när jag var som sjukast, men nu när jag kan vara ute ensam, med ett par fina löpardojjor och har en hyffsad kondition som gör att jag inte lägger mig ner och vill dö förrän jag har landat i hallen så känns det okej. Och känslan efteråt! Underbart!
Rebecca skrev:

Vilken härlig bild! Jag har just varit ute på en löprunda á la 7,2 km och det var så underbart! nog för att det blåste något fruktansvärt och regnade - men man kan inte få allt! hahaha...



Hur ofta springer du nu? :)


Rebeccas blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-09-07 KLOCKAN: 12:12:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.