kvällens spellista: http://open.spotify.com/user/palmpeter/playlist/1OQr75y3l7vpUaSmQySW6j

Har gjort allt annat än svettas idag. Min klass har bytt klassrum till ett mindre, vilket borde betyda lökigare, men icket det. Kunde inte koncentrera mig på lektionen och satt bara och försökte rymma så mycket Moa som möjligt i min halsduk samtidigt som det enda jag kunde säga var "jag fryser!".
Taggar icket vintern och funderar allvarligt på att flytta in i dunjackan redan nu. Förhoppningsvis går Lollos planer om ett eget element i verket, så jag kan gå i tunna tröjor hela vintern.

Skjorta - Åhlens
Byxor - Miss Selfridge
Skor - Skopunkten
Ryggsäck - Forever 21

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.