jag, fanny och pappa hade fått varsitt brev där det stod att vi hade fått paket. hemliga paket. pappas innehöll en touchpad. mitt och fannys innehöll papper. skojsigt.

jag måste bara fråga vad betyder; tap och tapiga, som du brukar skriva? e det nåt vanligt ord som jag kanske bara helt har missat? haha :)

Hm.. tror du har missat det vanligaste ordet i världen. Eller... hm.. kanske inte.
En tapig person är en person som är töntig, konstig, udda, tattig. Helt enkelt lite knasig. Lite tapig sådär! Är du med?
en tapig bild på tre tap
hanna skrev:

ah nu e jag med. skyller på att jag e utlandssvensk :)


DATUM: 2011-09-20 KLOCKAN: 18:16:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.