idag hade jag dessutom en så himla fin kedja till, som jag hittade i lippans garderob. lär "råka" hamna bland mina smycken...

Har helt plötsligt återgått till förra årets favorit: två Moa på samma bild. Jag minns inte att det var så omständigt!

Idag mötte jag min näst värsta mardröm (min värsta är att byta profilbild på fejjan): skolfotografering! Vi lär vara den jobbigaste klassen någonsin att fota, eftersom alla måste stå på den sida där de ser bäst ut, ingen vill sitta ner och alla måste platta ner håret hela tiden. Dessutom måste alla kolla så att vi är snygga.
Tyvärr lyckades jag väl inte riktigt, inte i år heller. Såg ut som jag hade jättebreda axlar eller log som ett fån, förhoppningsvis såg jag hyffsat respektabel ut!

Kavaj - H&M
Halsduk - Åhlens
Tshirt och ryggsäck - Forever 21
Skinnbyxor - Miss Selfridge
Converse
Helena skrev:

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram


Helenas blogg: http://helenaskvarter.blogg.se/
DATUM: 2011-09-07 KLOCKAN: 18:18:13

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.