kan du ringa min mobil? kan du hämta min mobil? kan du hämta din laddare? sen när blev jag fannys slav?

Dessa bilder borde ge en ganska bra bild på hur jag och Marika levde under de sju dagarna i London. Det enda som fattas är tusentals påsar, kläder fulla golvet och högar med äckliga sockar. Från början ordnade vi upp det där riktigt finurligt, en hårhörna, en smyckeshörna och en sminkhörna inne på toan.

Vi bodde alltså på Travel Lodge i East India, Docklands som var ett hyffsat fint hotell med alldeles för varma korridorer och alldeles för många poliser som tutade utanför.
Saknar faktiskt Londonveckan mer och mer hehe...
F skrev:

åh. ser inte helt fel ut!



sv; himla kul att höra, moa. jag har det bara bra! kram ♥


Fs blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-09-04 KLOCKAN: 13:18:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.