en gammal goding by julia noren: vad är skillnaden mellan lisa moren och en hink med bajs? svar: hinken.

Jag tror inte att jag behöver påminna någon om att det idag är 10 år sedan 9/11-01. Norran hade ett så himla bra repotage om vad folk gjorde den dagen, och nog minns man nog. Jag var inte ens 7 år gammal och kan inte säga att jag fattade vad som hände, jag minns bara att jag och mamma var på ICA och flaggan var på halvstång. Jag undrade varför och mamma drog något om att två torn hade blivit förstörda och en massa människor hade dött. Hemskt.. tragiskt, om du frågar den 6åriga Moa. Om du frågar den snart 17 åriga Moa är hon glad att hon inte har några värre minnen från den dagen.
Anton skrev:

haha jag var 7 och tyckte det var jätte spännande kanske inte lika spännande när man blev 17...


DATUM: 2011-09-12 KLOCKAN: 03:07:56

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.