egentligen så borde läkemedel verka jättebra på dementa, eftersom de oftast inte minns att de har tagit någon medicin=de tror inte på verkan=man ser om det funkar. är ni med?

Jag försöker tagga mig själv på att skriva klart samhällsen genom att titta på denna söta bild på mig, Marika och Signe från i fredags.
Jag har redan hunnit vara på praktiken och ha en väldigt bra stund där, kvällen ska spenderas tillsammans med laget, mat och bowling! Ser ut att bli fint, om jag bara skriver klart detta arbete+överlever löpturen! (om jag orkar kriga mig ut)
Hanna skrev:

Fast samtidigt så missar du den nästan viktigaste biten med många läkemedel, placebo. Att tro att det hjälper ger oftast en bättre effekt. Jag tror inte att jag blir bättre av antidepp och har inte heller haft effekt av någon sort jag provat.


Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-09-22 KLOCKAN: 13:56:38

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.