alltid döpa designbloggen till ett äldreboende/hem för utvecklingsstörda!

FEM PLAGG JAG ÖNSKAR ATT JAG ANVÄNDE MER.
1. Strumpbyxor i alla dess slag. Tycker det är spårat gulligt, men jag har inget att ha till. Dessutom känns det inte som höstens thing.
2. Min snygga korsett/topp/vad det nu är från Bikbok. Den är superkort och trycker ihop brösten tills de är obefintliga, men den är spårat snygg.
3. Även denna från Bikbok. Stickig och lite väl tajt för att den ska vara loose-fit. Men snygg!
4. Den snyggaste kjolen som någonsin kommit inom mitt synfält. Den är jävligt snygg, och bra att ha om man vill känna sig för uppklädd och visa halva baken.
5. Jag älskar denna JCkofta och tänker alltid att jag ska bli bättre på att använda den, men det blir som aldrig..

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.