alltid att den minsta katten ska hålla på och slicka på golvet där pappa spillde vuxendricka. inte konstigt att hon blev som hon blev.

Ikväll var det lyxkvällsfika a'la mamma. Vi firade att mamma har fått ett nytt jobb som säljare, blablabla, finns inget mer intressant att säga. Vi åt i alla fall lyxkvällsfika som det ser ut när mamma får välja.
När vi andra får bestämma betyder lyxkvällsfika=chips, toast/tortillas, nån knasig blandning av drickor som pappa brukar göra, morots-och gurkstavar och återigen chips. Enligt mamma var det tydligen vindruvor, ostar och kex. Och några chips.

Äsch, det var gott, nu ska jag försöka skriva ihop några huskurer och sedan få ett par timmars sömn innan dag 2 på praktiken!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.