28 dagar kvar till min och marikas årsdag. 30 dagar kvar tills min födelsedag. 32 dagar kvar tills jag ska till tandregleringen nästa gång.

Såhär på kvällskvisten tänkte jag tipsa om ett riktigt bra program som jag brukar ägna mina kvällar åt att titta på/vänta på att det kommer ut ett nytt avsnitt. En andra chans. Handlar om fyra stycken rullstolsbundna, unga människor och deras liv efter olyckan. Galet bra och galet lärorikt.

Har av någon konstig anledning fått dille på denna sortens program, tidigare idag såg jag igenom alla "Barn på sjukhus" och igår såg jag ett riktigt bra program om barn med cancer. Känner mig som en äkta OPnörd, men jag gillare.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.