visst är jag duktig på färger? blåa bilder ibland, ibland gula och idag: lila!!!!! underbart!


Det gick riktigt bra att köra, jag körde i alla fall inte på någon, vilket är ett himla gott tecken! Jag sitter (ligger) hos Marika nu och plågas av hennes ljuva stämma, hon wailar till Standing Where You Left Me, typ 2010mix eller nått. Dessutom rullar hon över mig samtidigt när hon sjunger, men aa, det gillar vi. Närkontakt♥ Ligger och laddar för en riktigt brakare som jag ska släppa just när hon sjunger som bäst. Mysig brud jag är!

Ska nog lämna Marika helt blottad, exposed snart, måste ta mig ett snack med min moder innan morgondagen, berätta mer imorgon, troligtvis. Sovgott snuttepluttar


Fannys tröja från JC, brallsen är från Monki och korsen är fortfarande hemmagjorda.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.