vars har min stackars 1050 enkronor tagit vägen? vet inte vad jag har köpt faktiskt... måste börja föra protokoll haha.

Som mitt ansikte har suktat efter dessa produkter alltså! Min foundation tog slut förra veckan tror jag, hur odryg som helst men perfekt för mitt ansikte! Jag brukar bara kleta på litegrann på näsan och i mitten av pannan där jag är som glansigast. Vid lite "finare tillfällen" doppar jag ansiktet i burken för att bli lite extra het.
Sprang in på Åhlens när vi hade hål (tror vi hade hål haha, annars skolkade vi, men det tror jag knappast) och slösade mina sista slantar på detta. Farligt dyrt med borstar! Blev i alla fall 150+100 kronor, förhoppningsvis kommer foundationen hålla tills jag är brunare än en pepparkaka och borsten inte kommer lösa ett hårstrå inom de närmaste 10 åren. Önsketänkande? Oja!
Någon som har testat foundationen? Bra? Dålig? Ok?
CISSI skrev:

den är bra förutom att man får fan finnar av den ..


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2011-02-09 KLOCKAN: 20:41:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.