vild bild. vilt inlägg. allt är vilt. till och med min gamla farfarsmor är vild. i min värld är allt vilt!

6. Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

- Stoppa in kanske sisådär 500 000 tusen på ett sparkonto och låta dem gro till storpengar.

- Splitta kanske 100 000 mellan BRIS, Rädda Barnen, Bröstcancerfonden, Hjärt-Lungfonden, Riksföreningen för Ätstörningar och lite andra organisationer.

- Betala en resa till Grekland, Thailand, Spaninen eller nått liknande till mina närmaste vänner (troligtvis Marika+mina guldtjejer).

- Köpa kläder för... vet inte, 3 000 kanske? Till att börja med haha. Skulle nog lägga undan 50 000 för kläder, smink och accessoarer.

- Ge mamma och pappa en stor, fet check så att de kunde unna sig något/köpa en ny bil/renovera huset/köpa en bröstförstoring till mamma. Okej, skojade med det där sista...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.