ni vet "jag har aldrig"-spelet? jag skulle vara sjukt bra på det om det handlade om vanliga saker, inte bara kärlek och snusk haha

4. Jag har aldrig...

- Knarkat haha.

- Ätit rödbetor.

- Ätit saltgurka.

- Varit i någon annan kontinent än Europa.

- Haft ett seriöst förhållande.

- Läst Katrin Zytomierskas blogg.

- Gillat manchestertyg.

- Tyckt att Let's Dance är bra.

- Tyckt att Billionare är speciellt bra, ändå la jag till den på min spellista?

- Sett Dirty Dancing.

Lisa skrev:

men vaa har du aldrig ätit rödbetor? :O haha..


DATUM: 2011-02-05 KLOCKAN: 16:20:51
hanna skrev:

Fin bild! och du borde se dirty dancing:)


hannas blogg: http://hannama.devote.se
DATUM: 2011-02-05 KLOCKAN: 17:19:11
Mamman skrev:

Dirty dancing är en av mina gamla favoritfilmer ;)

Du bara måste se den... visst blir du peppad?!


DATUM: 2011-02-05 KLOCKAN: 21:56:03
Caroline skrev:

Men VA!? vad är det jag läser Moa, har du ALDRIG sett Dirty Dancing!?!? Men då tycker jag att du får be din kära mor att ha filmkväll med dig och efteråt skriver du ett inlägg i bloggen där du ändrar din "jag har aldrig.." för den är ett måste att se!


DATUM: 2011-02-06 KLOCKAN: 17:16:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.