jag tycker det är typ hur kul som helst att läsa "tjollerinlägg" så därför skriver jag det, och härmar hälften av hela bloggvärlden, men hoppsan då. gillar ni detta haha?

Lite kul saker från när vi har spelat Med andra ord, mitt favoritspel!

Ordet är:
Tyra Banks
Mamma: Top model.. mamman! Mamman i top model!!

Ordet är: Mona Sahlin
Fanny (min syster): Ehhhh eeeh, våran stadsminister i Moderaterna
Jag: Menar du Mona Sahlin?

Ordet är: Sprattelgubbe
Marika börjar sprattla omkring och lyckas slå ut alla orden ur påsen. Skickligt.
Ordet är: Brunsås
Jag: Man har det till köttbullar!!! Samma färg som bajset!!!

Ordet är: Beethoven eller nått sånt, minns inte riktigt, någon kompoistör i alla fall.
Fanny (inte min syster): Han som uppfann Amerika!
Jag: Christoffer Columbus?
Fanny: Men neeeeeeeeej!

julia skrev:

sv.Kärlek i första ögonkastet :( kunde inte låta bli att köpa !!!


julias blogg: http://juliatove.blogg.se/
DATUM: 2011-02-12 KLOCKAN: 23:59:14
moa skrev:

sv: ja! och jag har skickat annas brev och jag har läst ut egoboost för ungefär hundra år sedan:]


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2011-02-13 KLOCKAN: 13:13:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.