emelie sa något så himla kul idag (inte ovanligt!) men jag kan verkligen inte komma ihåg vad det var, skrattade jättelänge åt det... men vad var det?

1. 10 sanningar om dig själv.
2. Jag ska aldrig mer
3. Någonting du saknar
4. Jag har aldrig
5. Berätta lite om din klass.
6. Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
7. En dålig vana.
8. En person du kan berätta allt för.
9. Något pinsamt du gjort.
10. En rolig kväll
11. En resa
12. Första gången
13. Det vill jag göra innan jag dör
14. Tre plagg du ofta bär.
15. Det du önskar dig mest av allt.
16. Något du längtar efter

Detta blir alltså min nya utmaningslista! Tänkte att jag börjar imorgon och så kommer de upp lite då och då under februari, det är inte alls säkert att de kommer varje dag då kvällarna ofta går åt till plugg (läs: förberedelser inför att plugga). Ser det bra ut eller tycker ni att jag ska fylla på den? Ge mig jättegärna förslag om fler utmaningar att blogga om!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.