turkosa och röda ringar tillsammans med ett par silvriga ska få pryda mina händer i vår/sommar, helst sånna där som man köper i små stånd på festivaler!

En endaste liten sak fick följa med mig hem igår, men det är inte vilken liten sak som helst, utan en toppenfin liten ring med ungefär världens härligaste färg! Det finns en ring på Gina Tricot som är ännu snyggare, men har man inte storlek S/XS får man nöja sig med det nästbästa: en lite för stor ring för en femtilapp. Verkligen inte helt fel!

Jag har så gott som slutat att använda ringar, varför? Jag har inte en aning, det är som bara att jag inte drar på mig någon på morgonen, dessutom tycker jag att så få ringar blir snygga tillsammans även om jag tycker att det är typ huuuuuur snyggt som helst med omatchande ringar på andra... Jobbigt liv Moa, jobbigt liv.
Anonym skrev:

De är bara att tejpa lite på ringen därbak så är den inte för stor längre ;D


DATUM: 2011-02-27 KLOCKAN: 12:31:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.