socialtjänstens huvudmål är att främja människans sociala och ekonomiska trygghet samt jämlika leveransvillkoren. vänta? leveransvillkoren? levnadsvillkoren kanske?

För Marika fick jag inte blogga om den översta bilden, den var tydligen för ful, så istället får ni vila ögonen på en gammal, men lika snygg bild! Hänger med den bruden hela dagen idag, vandrade till och med till Kaplan för att få åka samma buss som henne. Vi har hunnit med att äta glass, plugga lite, göra en bajsfiskfläta och äta några våfflor. HSL, SOL och Sekretesslagen ska sitta som smort i min hjärna imorgon kring 10, hur detta ska gå till är ett mysterium, men Marika "Superpluggarn" Larsson ska det nog gå. Och självklart blir det mycket lättare om Skellefte vinner mot Luleå ikväll och fortsätter att ligga högst upp i tabellen!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.