mumma för bruna magar, bruna ben och bruna armar. mumma för platta magar med en liten picering i!


we♥it

Idag drömmer jag mig bort till shortsen årstid, sommaren. Vill springa omkring varje dag i korta, ljusa shorts, shorts med hög midja, slitna shorts, shorts med nitar, shorts som visar sina fina fickor och trä ett fint skärp i dem allihopa! Jag ska springa ner och fråga pappa om han har ett par gamla jeans som han inte behöver, eller helt enkelt besöka Myrorna/Kupan för att köpa ett par gamla jeans för småpengar. Även Bikbok kan vänta sig ett besök av mig, vill testa de lite mörkare shortsen, liknande de jag använde hela tiden förra sommaren, frågan är bara... Vilken storlek ska jag ha? Tror det börjar bli dags att prova de som redan ligger i min garderob och se om jag fortfarande kan ha dem...

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.