måste gömma, måste gömma, måste gömma en bra låt som är pinsam att lyssna på. jag gömde den låååååångt upp...

Alla hjärtans dag. Alla singlars mardröm, så även min. Men inte i år, i år ska jag få vara med mina små älsklingar
Jag, Jullgull (?), Matilda, Lisa (?) och Emelie har fått äran att följa Fanny hem och äta middag+frossa i glass och vitchokladsås. Inte illa pinkat alltså!
Vi har dessutom planerat in att bubbla hos Matilda på torsdag och att besöka något lite läskigt ställe och bli rädda tillsammans på fredag. GULD! Har jag världens finaste vänner eller har jag världens finaste vänner?

två stycken fina, kära flickor. vem vi är kära i? varandra såklart!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.