marikas frisyr är såååååååå tvåtusenfyra!!!


Visst är jag ganska så cool som utnyttjar Marikas kamera, rum och stativ. Fast jag är en snäll vän och hjälper henne att plugga, hade ni sett några decimeter nedanför bilden hade hennes block legat där som jag förhörde henne ifrån. Är jag inte lite snäll? Dessutom var mamma snäll och köpte vit choklad sås åt oss, mumma! Ska nog äta upp halva burken, minst!!!!
Hur har du ska du tillbringa denna kväll?

Kavajen är Marikas från H&M, linnet är från Gina, skärpet kommer från H&M och jeansen är från Carlings. Hårbandet har jag klippt till själv.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.