kommer jag använda kortet någon gång? tveksamt eftersom jag verkligen inte kan gå och träna själv...

Vad har jag gjort idag? Ätit frukost, nojat över mitt feta hår (fetthalt 120%), ätit lunch och sovit. Jepp, har sovit två timmar till efter min ändå långa natt. Kanske är det så att min kropp tar ut maximalt av ledigheten eftersom jag är trött i princip konstant på veckodagarna. Måste verkligen börja lägga mig tidigare för att inte behöva powernapa ett par gånger per dag...

Mamma kom i alla fall och väckte mig med ett litet 360 kort som betyder att jag får träna hur mycket jag vill månaden ut, toppen! Jag älskar verkligen 360, Aeromixen♥♥♥ men det är jävulskt jobbigt att gå på gym där ungefär 99,7% tränar för att bli smala/gå ner i vikt/bli asfit. Jag vill träna för att må bra, men det är jävulskt svårt.
moa skrev:

åh, jag ska köpa ett träningskort på 360, vill du inte träna med mig någon gång? och då är det inte för att blismala eller gånerivikt, utan för att det är kul!:D


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2011-02-12 KLOCKAN: 17:27:52
Rebecca skrev:

För att lyckas träna - bara för att må bra, så är det viktigt att ALLTID LYSSNA PÅ KROPPEN. Att göra det för att det är kul, att inte tvinga sig och att hitta saker man trivs med, är inte gym kul, börja dansa eller gå på pass, det finns alltid "roligare" varianter :D


Rebeccas blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-02-12 KLOCKAN: 17:33:51

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.