jag önskar att jag hade ett likadant tangentbord som malin, så att jag kunde spara facebookhjärtat på en speciell knapp istället för ctrl+c ctrl+v hela tiden!

Alltså Disney. Vad är bättre än Disney? Om jag bara fick titta på en sorts filmer resten av livet skulle jag välja Disneyfilmer. Och bara lyssna på filmmusiken. Lejonkungen, Aladin, Lilla Sjöjungfrun, Pocahontas, Tarzan, Lady & Lufsen, Skönheten och Odjuret, Snövit, Törnrosa, Askungen...

Jag och Marika har legat och sjungit med till de absolut bästa Disneylåtarna och på söndag har vi planerat in en Disneydag när vi ska se lite gamla godingar! Här hittar du min absolut bästa spellista på Spotify, den där jag aldrig behöver byta låt, alla är precis lika bra!
världsvärldsvärlds bäst!!!
karin skrev:

Jätte vacker bild verkligen och du är så fin! Älskar din blogg <3


DATUM: 2011-02-04 KLOCKAN: 20:50:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.