jag älskar never denim's lappar om hur man ska sköta sina nya jeans. hur kul som helst, första gången jag läste dem blev jag chockad, jag var övertygad om att det var så man inte skulle sköta dem. tills jag såg never.

Ett par timmars shopping senare är jag 300 kronor fattigare eftersom min kära mammi är underbart snäll och betalar mina två böcker mot ett par tjänster i hemmet (inget svartjobb!). Jag vandrade ju omkring i mina lite blekare, höga shorts förra sommaren men de har blivit lite uttöjda+att ett par mörkare skulle sitta finfint i min garderob. Nu är bara frågan: vad ska jag använda dem till innan det går att vara barbent?

Är i alla fall väldigt nöjd med mina tre inköp och mina trevliga timmar på stan tillsammans med Stina. Snart ska jag bege mig mot Marika för att hänga med henne+två av hennes classmates och några grabbar. Trevligt, trevligt!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.