hur många kilo snor ryms det i kroppen? jag skojar inte när jag säger att jag har snytit ut min kroppstyngd x2 sen jag blev förkyld..

Gissa hur skönt det är ute idag? Det är typ nästan plusgrader, betyyyyydligt skönare att vistas utomhus utan jacka nu än förrförra veckan när det var minst 30 minus. Skönt... Har tillochmed bara ett par leggings på mig idag, tusen miljarders gånger skönare än ett till par som ligger och skaver och har sig..

Imorse på gympan hade vi skridskor och som vanligt slänger jag och hoppar in i snöhögar och har mig, jag ser ut som ett litet tap. Gissa vilka vi spelade med idag? BF3orna (möjligtvis tekniktreorna, vi har inte riktigt bestämt oss än), 5-6-7 grabbar som var sjukt mycket bättre på skriller än hela klassen tillsammans. Inte bra.. Skämde ut mig totalt när jag körde in i Lollo haha.

Okej, ska sluta dilla om ingenting och springa ner och göra middag. Lovade mamma att steka några korvar och stuva lite makaroner eftersom pappa och syster är sjuka, i utbyta skulle jag få hänga med och köra ikväll!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.