gud vad ful du är!!! 5 minuter senare: hon berättade att hon pratade tvärtomspråket, hon menade att du är söt, det var inte meningen.

Jag lever. Jag lovar! Har kört 180km/sekund senaste dynget känns det som, i kroppen. Steg upp 05.58 imorse och löpte till hemtjänstens lokal för att hinna vara där kvart i sju när morgonrapporten "kommer". Det var lite halvskönt sådär efter att ha tillbringat kvällen i Klutmark station hos Emelie och sett "Dokument inifrån: Thomas Quick" till sena natten.
När klockan slog 11.00 var det bara att löpa hem och äta lunch fastän det kändes som middagstid. Vaknade upp i bilen på Umedalen och var övertygad om att det var en ny dag, men icke, fortfarande onsdag. Grät ett par tårar (som vanligt) under samtalet med min behandlare men det var det värt, fick ju träffa min LIV tjejer efteråt♥
jag och emelie, sällan skådade skönheter!
frida skrev:

svar Oj jag skulle aldrig våga om jag hade så långt hår som du! jag var som tvungen att klippa av mitt!



Jag gillar också långt hår bättre men när man har plattat sönder det har man inget val!


fridas blogg: http://fridastenlunds.blogg.se/
DATUM: 2011-02-23 KLOCKAN: 21:13:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.