ett tecken på att jag är rastlös: jag leker inte röra mark på lektionerna med mig själv. eller försöker göra kullerbyttor.

Är det inte helt perfekt att jag slutar lite sådär halvtidigt så att det fortfarande är ljust ute när jag kommer hem? Jag slutade tio i två idag, egentligen skulle jag gå på stan till kvart över fyra för att åka buss med mina små guldflickor (minus Fanny) hem till mig, men istället så drog jag hem, fotade, städade och bloggar nu då. För tillfället har jag riktigt dåligt samvete för att jag drog hem och tvingar dem att hitta rätt buss och trycka på rätt stoppknapp, men de är stora flickor, så de ska nog fixa det!

Bikbok, H&M, Carlings, hemmapysslat, Din Sko.
CISSI skrev:

SV Vitchokladsåsen var inte så god ju .. en besvikelse ..


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2011-02-18 KLOCKAN: 17:34:04
Julia skrev:

Du är så snygg stil och så snygg ! :D


Julias blogg: http://somethingyoung.blogg.se/
DATUM: 2011-02-19 KLOCKAN: 09:32:36

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.