en smiley kan betyda så mycket, den kan visa att man är glad (:D), den kan visa att man är ledsen (utebliven smiley), den kan visa att man skämtar (;)/;D) eller att man tycker om personen mer än som vän (:])

Coolio bildio närio blixtio slårio felio.
Jag har kommit på ett nytt språk!!!! Inget gammalt ruttet sjörövarspråk, här kör vi... vampyrspråket! För att lära sig att prata det lägger man på io efter varje ord så att det blir lite extra coolt sådär! Smart va?

Idag har jag varit en duktig flicka och ringt Marika för att säga att hon missade bussen när hon egentligen hade sovmorgon, somnat på lektionen, inte rört på mig en meter i onödan, frysit värre än en fryst spenat i frysdisken på ICA och inte heller sprungit till bussen utan gått lugnt och sakta. (Läs: gått i en hejvild fart av rädsla att missa bussen)

Istället för att fortsätta detta långtråkiga inlägg ska jag hoppa i skorna och dra ut på en liten ride med pappa till Boviken! (=jag får köra).

Gina Tricot, Monki, Glitter, cocoo.se
fanny skrev:

cool att blixten slog fel när du inte ens hade någon blixt!!!!1


DATUM: 2011-08-17 KLOCKAN: 23:13:53
fanny skrev:

That awkward moment when you wrote on your blog that the flash failed and you realize that the flash wasnt on.


fannys blogg: http://faktisktfanny.blogg.se/
DATUM: 2012-01-25 KLOCKAN: 21:12:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.