confession n:o 2: jag längtar till sommaren, att cykla till bergsbyn och ge en tjuga för en stor mjukglass med noisette!

Dagens confession som jag knappast är ensam om bland oss tjejer och killar som varit nere i ätstörningsträsket och sakta men säkert klättrar oss uppåt: JAG TYCKER OM ATT ÄTA!

Tacos, saftiga äpplen, nötter, varm mjölk, glass med vitchockladsås/noisette, grillat, jordgubbsyoghurt+K special, rostade frökusar, majs+gurka, sallad i alla dess former, kyckling och sås, te, proviva, potatis med örtsalt, broccoli, biffar, plättar/våfflor/uppstekt pannkaka med grädde och hjortronssylt, wok med en massa vattenkastanjer.

Att jag sedan är himla bra på att låta alla känslor gå ut över maten är väl en annan femma, jag äter mina portioner som jag ska, men är jag besviken så tar jag inte min älskade glass som jag hade planerat, vilket jag ska jobba med. För mat är verkligen gott och jag tycker om att äta.


Lisa skrev:

jordgubbsyoghurt+K special ♥


DATUM: 2011-02-23 KLOCKAN: 23:00:56

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.