carro, jag måste få säga att dina kommentarer verkligen är toppenkul, de gör min dag även fast jag aldrig svarar på dem haha.

Min lycka är gjord!!!!! Var tydligen gladare än när pappa tog körkortet bara för den där lilla skylten och lämpen! Ni anar verkligen inte hur mycket jag har gått och väntat på den där lämpen och Övningskör-skylten. Jag skickade in den i typ... december kanske? Sen en LIV-flicka berättade att hon inte får köra moppe p.g.a medicinerna hon tar har jag varit oroligare än döden att jag skulle få avslag eftersom jag äter samma mediciner...
Men hey jag får köra bil nu!!!!! Det känns nästan som om jag har fått körkortet och att jag har blivit 1000 gånger bättre på att köra! Ska fara och skjutsa Fanny till träningen strax, så alla ni Skelleftehamnsbor: Se upp! Jag kan inte ansvara om jag skulle råka köra ihjäl er/förstöra er egendom/orsaka extrem bilrädsla. Önska mig lycka till!
Rebecca skrev:

Goood luck <3


Rebeccas blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-02-07 KLOCKAN: 19:50:50
mika skrev:

sv; vi har faktiskt glass hemma;) JAA klart jag ska vara frisk på fredag, jag taggar också!


mikas blogg: http://mikapettersson.blogg.se/
DATUM: 2011-02-07 KLOCKAN: 20:30:21

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.